נהג המשאית שעצר בשול הדרך: בן 40 תושב מזרח ירושלים

    ישראל פריי 3 Comment on נהג המשאית שעצר בשול הדרך: בן 40 תושב מזרח ירושלים

    חקירת האירוע נמצאת בשלביה הראשונים, כשכל הכיוונים נבדקים • עדויות מהזירה הקשה: המשאית שחנתה בשול, בלטה אל הדרך, והובילה לתאונה הקשה • נהג המשאית נחקר

    23:38
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on מתארגנים לקראת חג השבועות? ב'מקס סטוק' תמצאו הכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חקירת התאונה הקשה בכביש ירושלים – תל אביב, בה קיפחו את חייהם באורח טרגי חמשה נוסעים, ועוד עשרות נפגעים – נמצאת בשלביה הראשונים. אך ברשתות החברתיות יש הטוענים לאירוע מכוון, בעיקר עקב זהות הערבית של נהג המשאית ועדויות שהגיעו מהתאונה על התחככות חוזרת ונשנית של המשאית באוטובוס.

    נהג המשאית, תושב מזרח ירושלים בשנות הארבעים לחייו, נעצר ע"י המשטרה, ונגבתה ממנו עדות ראשונה. ע"פ הבדיקה הראשונית, 2 שיחות יצאו ממכשירו הנייד לאחיו, אחד לפני התאונה ואחד לאחריה, ובהם – לטענתו – דיווח כי הגיר במשאית התקלקל. בשלב הזה, המשטרה בוחנת את הנסיבות, כשכל הכיוונים נבדקים.

    ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים מנהלים בימים אלו קמפיין נרחב המבקש להביא לידיעת הציבור את חומרת וסכנת העצירה בשול הדרך. גם מהנתונים הוודאיים שנמצאים כעת בידי גורמי החקירה, הערב הזה, גבתה העצירה בשול הדרך מחיר כבד מנשוא.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      די לספקולציות האלה תתחילו להתפלל במקום לכתוב סתם השערות…..

    2. 2

      לפי דעתי, זה שטויות מה שאומרים על המשאית. מה פתאום היא חנתה שם. את זה לא אומרים לתקשורת. אני מבינה שיש להם מה להסתיר. אולי שזה באמת היה מתוכנן עם שני הערבים האלו. אולי הם תיאמו ביניהם . וחוץ מזה למה בתקשורת לא אומרים למה היא חנתה שם. למה אומרים דווקא שהאוטובוס אשם או האנשים שהסיחו את דעתו. שטויות, אסור לעצור בשולי הדרך. שיתחקרו את הנהג משאית. למה עצר שם.

    3. 1

      צודק במיליון אחוזזזזזזזזזזזזזזז